fbpx

בנג'מין מור- הצבעים הטובים בעולם

בואו נקשקש על צבע

פגישת ייעוץ ללא עלות

הצבע היחיד בעולם!

בעל אמידות יוצאת דופן – עם פיגמנט Gennex

העמידות של כל צבע שדולל בעזרת פיגמנטים קונבנציונאליים יורדת באופן מובהק ככל שהגוון נעשה כהה יותר, אבל העמידות של צבע שדולל עם פגמנטי גנקס (Gennex) נשארת כפי שהיא ביחס לכל עומקי הגוונים. חברת בנג'מין מור מרחיבה את בדיקות העמידות שלה לצבעים בעלי הגוונים הכהים ביותר, לא רק גווני הלבן, כך שאתה יכול להיות בטוח שהגוונים הכהים ביותר הם רחיצים ועמידים בדיוק כמו אלו הבהירים.

כושר הסתרה וכיסוי

יוצא דופן - היחיד מסוגו! פגמנטי גנקס (Gennex) אינם מחלישים את כושר ההסתרה של צבע, כך שאתה יכול לצבוע על גבי קירות צבועים, כתמים, ופגמים, בעזרת שכבות צבע מועטות, כשאתה משתמש בפחות כמויות של צבע ומסיים את העבודה מהר יותר. אתה יכול להיות בטוח ששכבת צבע החוץ שלך תעמוד בפני התנאים הקשים ביותר של מזג האוויר – כולל חשיפה ישירה לקרני UV – בכל הצבעים. כך שלמשך שנים מעכשיו, אתה עדיין תחוש גאווה למראה הצבע והגימור העמיד בביתך.

לא דוהה - לא מתקלף - ללא כתמים

הגיע הזמן לשבור מיתוס ישן... ולהתקדם לקיר חדש ו-לבן - שנשמר לאורך הרבה מאוד זמן! בנג'מין מור - הצבע היחיד שלא מתקלף, לא דוהה ובקלות מתנקה. מתחייבים, נסו אותנו... מתחם המעצבים כרמיאל, מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ללא עלות.

כתבו לנו
1
בואו נדבר
תודה שפניית אלינו, במה נוכל לעזור?
מתחם המעצבים פתרונות עיצוב ובנייה מתקדמים לבית